Nina as

Nina Jeanette Hæreid.

Nina as

Når en kunde reiser fra Danmark tre ganger i året for å oppdatere garderoben sin hos Nina as i Fredrikstad, da har eier Nina Jeanette Hæreid & hennes stab lykkes med å skape god kundeopplevelse!

Navn/tittel: Nina Jeanette Hæreid, daglig leder/eier

Firmanavn + antall ansatte: Nina as – 5 ansatte

Etablert: 2011

Bedriftens hovedoppgaver
Serve byens damer med klær til alle anledninger samt accessories….altså det lille ekstra.

Hva er det beste og verste med å drive bedrift?
Det er nok flere ting. Det at jeg hver dag låser opp døren til min hobby, lidenskap og interesse.

Å se kunder gå ut døren fornøyd med et antrekk eller et nytt plagg fordi jeg/vi har klart å lese/tyde et behov gir tilfredstillelse og glede i arbeidsdagen.

Det å ha et godt team/personal som ånder og lever for butikken. Som virkelig legger sjela si i å vise frem en delikat og attraktiv butikk, for å gi kunden en god opplevelse.

Ingenting er i såfall verst. Da kaĺler vi det heller en utfordring…og det tar vi på strak arm 😉 Om jeg uansett må nevne noe må det være at en lidenskap, hobby eller interesse sjeldent tar fri. Ei heller på søndag eller når jeg har ferie. I hodet er det alltid «butikk».

Hva opptar dere mest akkurat nå?
Innkjøp av høstens og julens varer! De nærmeste dagene skal vi på messer i København, Sjølyst og Fornebu.

Hvilken historie fra bedriften liker du best å fortelle?
Historien om hun som reiser fra Danmark tre ganger i året for å handle inn «ny garderobe» hos oss.
Det er tillitserklæring det!

Hvem i næringslivet synes du gjøre et godt stykke arbeid for tiden?
Det har skjedd så mye bra i byens næringsliv de siste 2 årene at det blir vanskelig å trekke frem bare en ting. I såfall må jeg si tilgjengelighet for kundene. Flere, billigere og til og med gratis parkeringsplasser har absolutt vært positivt for omsetningen og antall handlende i byen vår.

Hva er dere skikkelig gode på?
Man har kun en mulighet til å gi et godt førsteinntrykk….Derfor er dette vårt motto for å få kunden til å komme tilbake til oss.

Vi prøver å skape gode og ærlige relasjoner med kundene våre.

Vi arrangerer ofte kundekvelder og vi er opptatt av å gi kunden en ærlig tilbakemelding på hva hun kan og ikke kan ha. Alle kan ikke kle alt men alle kler noe.

Dette tror jeg er grunnen til at vi har en stor og lojal kundegruppe.

Salg er og skal være moro!

Følg Nina as på Facebook

Les flere medlemsprofiler

 

Flere medlemsprofiler

Lukk