Vakre Bryllup & Events AS

Nina Asbjørnsen hos Vakre Bryllup & Events.||||

Vakre Bryllup & Events AS

Går du med bryllupsplaner og vil engasjere noen til å planlegge ditt bryllup i high end-klassen, må du være rask. Vakre Bryllups & Events har bare plass til ett bryllup til i 2016!

I 2015 fikk de forespørsel om rundt 20 bryllupsarrangementer de måtte takke nei til. Nå utvider de i tillegg med en ny bedrift som skal konsentrere seg om eventer, og også der er pågangen stor.

Navn/tittel: Nina Asbjørnsen, daglig leder og eier sammen med ektemannen Michael Asbjørnsen.

Firma: Vakre Bryllup & Events AS, 2 ansatte.

Etablert: 2014.

Bedriftens hovedoppgaver:

Event og bryllupsplanlegging i high end-klassen. Vi holder i hele prosessen, og er opptatt av at våre kunder skal ha en rolig tid hvor de kjenner at tingene er under kontroll frem mot og under arrangementet. Vi står for alt fra booking til rigg, og holder i alle trådene. Vi står også for utleien av Hallen og Velferdsbygget til Fredrikstad Innovasjonspark (Hydrogenfabrikken).

Hva er det beste og det verste med å drive bedrift?

Det beste er  friheten, og viten om at arbeidet du legger ned gjøres for deg og din egen bedrift. Vi drives av å skape noe og å høste av vår egen innsats.
Det verste må være at jobben er med deg 24 timer i døgnet – på godt og vondt.

Hva opptar dere mest akkurat nå?

Nå jobber vi for å utvikle Asbjørnsen & Co, et rendyrket eventselskap, og satser større på å sikre oss kunder fra bedriftsmarkedet. Vi er målbedrift hos Navet Næringshage hvor vi får veiledning, og har satt sammen en prosjektgruppe hvor vi på nyåret skal kjøre workshops for å få hjelp til å utvikle og vokse slik vi ønsker. Samtidig planlegger vi neste års bryllup og eventer som allerede er booket.

Vi er også akkurat kommet hjem etter 2,5 uker på jobbreise i Kenya hvor vi sammen med Kenor Safaris fra Oslo var på omvisning på flere ulike lokasjoner, som Serena Hotel, camps og resorts for å se på muligheten til å arrangere bryllup og eventer i Kenya. Vi jobber nå med et spennende prosjekt vi håper å få til i Kenya allerede neste høst.

Hvilken historie fra bedriften liker du best å fortelle?

Vi arrangerte bryllup i NYC i fjor sommer for 50 glade Sunnmøringer. Vi hadde truffet bruden én gang og hilste først på brudgommen da vi stod hos City Clerk for å signere papirene. Dette var en ganske annerledes måte å jobbe nå, men gjennom telefon, e-mails og Pinterest fikk vi satt sammen akkurat det bryllupet brudeparet ønsket. Vi var høye på hva vi fikk utrettet her i flere uker etterpå 🙂

Hvem i næringslivet synes du gjør et godt stykke arbeid for tiden?

Jeg følger dessverre for dårlig med til å kunne gi et godt svar på dette.

Hva er dere skikkelig gode på?

Instagram! Vi er også skikkelig gode på detaljstyring. Etter å ha jobbet med bryllup nå i 3 år (først i Vakre Bryllup – Din Bryllupsplanlegger (enk.) har vi gjort oss mange erfaringer og innarbeidet gode rutiner for å styre eventer på detaljnivå, samtidig som vi syr det hele sammen og ser helheten. Ellers har vi et gode i at bedriften består av både en mann og en kvinne – vi tenker forskjellig og har ulike styrker, og siden vi også er gift har vi stadig «styremøter» og passer på at vi er samkjørte. Vi er opptatt av kvalitet, og å strekke oss litt lengre enn hva kunden forventer.

Bilder fra Kenyaturen:

Følg Vakre Bryllup & Events på Instagram

 

Flere medlemsprofiler

Lukk