Digital markedsføring anno 2016

Digital markedsføring anno 2016

– for bedrifter

Noen tradisjoner er bra, og dette suksessmøte ser vi all grunn til å videreføre, for tredje året på rad inviterer vi medlemmer til å høre:

Siste trender i digital markedsføring

Magnus Kristiansen, byråleder hos The Pitch Reklamebyrå, er hovedforeleser også i år. Han er oppdatert på siste trender, og kan fortelle om hva som gjelder akkurat nå i den digitale markedsføringen. Magnus er gjesteforeleser på BI Oslo, han blogger, holder jevnlig foredrag for næringslivet og jobber med strategisk utvikling av digitale- og sosiale medier for kunder som Fortum Norge, Santander Consumer Bank, Renault Norge, Østfold Kollektivtrafikk, Torvbyen i Fredrikstad, Eimskip Norway m.fl.

Tilleggstemaer på årets møte:

1) Bli synlig på Google
Hva gjør vi når vi leter etter en vare eller tjeneste? Jo, vi googler. Markedspartner gir deg tips om hvordan du gjør deg synlig på Google, og dermed øker muligheten for salg eller nye partnerskap.

2) Hva virker hos yngre generasjoner?
Det er alltid lurt med en sjekk på hvordan markedsføringen din virker. Vi har invitert yngre mennesker, som gjerne ligger litt i forkant, for en status på digital markedsføring. Elever fra Frederik 2. forteller om hvordan de oppfatter sosiale medier som markedskanal, hva som virker, hva de deler, og hva som er rett og slett blir feil.

Målgruppe: Alle medlemsbedrifter som ønsker, og ser fordelen av, markedsføring i den digitale verden – dette frokostmøtet skal heie fram synliggjøring av Fredrikstads kompetanse.

Velkommen!

Frokost serveres fra 08.00-08.30, møtestart er 08.30.

Dato/tid
26. april, 2016
Kl: 8.00 - 9.45

Pris: Gratis medlemsmøte. Frokost fra 08.00-08.30, møtestart kl. 08.30
Sted: Quality Hotel Fredrikstad, Nygata 2-6, Fredrikstad

Arrangør: Fagutvalg kompetanse og tjenester sammen med fagutvalg handel og service i Fredrikstad Næringsforening


Påmelding

Bestillinger er stengt for dette arrangementet.

Lukk