
GRÜNDERUKA 2015: innovasjon, produktutvikling og markedsføring hos Brynild Gruppen
I samarbeid med Gründeruka i Østfold og Follo inviterer UNG til en kveld med Brynild Gruppen.
Markedssjef Flemming A. Formoe vil fortelle hvordan selskapet jobber med innovasjon, produktutvikling og markedsføring.
Brynild Gruppen er et familieeid merkevareselskap med 120 års historie. Brynild Gruppen produserer, markedsfører og selger godterier og nøtter til det norske folk med merkevarene Den Lille Nøttefabrikken, Dent, Brynild, Minde Sjokolade og Michaels Farm. I sterk konkurranse med både store norske og internasjonale aktører, har Brynild Gruppen vist god vekst i sin rolle som utfordrer til de store. Selskapet er fortsatt i vekst og innovasjon, produktutvikling og merkevarebygging er helt sentrale elementer for å lykkes med vekst. Selskapets visjon er å spre glede gjennom smaksopplevelser til liten og stor. Et fantastisk utgangspunkt for å lansere nye produkter og skape glede med eksisterende klassikere.
For første gang åpner vi UNG-kvelden for alle interesserte, også de som ikke er medlemmer av Fredrikstad Næringsforening. NB: Begrenset antall plasser!
Velkommen, og synes du kvelden fortsatt er ung når arrangementet er ferdig rundt kl. 20.30, inviterer vi alle med videre til et sted i sentrum!
UNG (UngNettverksGruppe) er et nettverk for medlemmer i Fredrikstad Næringsforening med formål om å samle unge under 40 år med interesse for samfunn og næringsliv. UNG arbeidsgruppe inviterer UNG-medlemmer til fire nettverkstreff i året med faglige tema. De har også en digital arena for diskusjon og tips, og møtes gjerne utenom de faglige arrangementene.
Dato/tid
19. november, 2015
Kl: 19.00 - 20.30
Pris: Gratis.
Sted: Brynild Gruppen, Mosseveien 1, Fredrikstad
Arrangør: UNG i Fredrikstad Næringsforening i samarbeid med Gründeruka i Østfold og Follo.
Påmelding
Bestillinger er stengt for dette arrangementet.