Interiør og kundebehandling som selger

Interiør og kundebehandling som selger

Alt vi signaliserer i butikken, fra varene som selges, plassering og eksponering, fasade og utemiljø, og ikke minst den direkte kommunikasjonen mellom selger og kunde, er avgjørende for om og hva kunden kjøper.

Dagens foredragsholdere har i en årrekke jobbet med opplæring og rådgivning i temaer knyttet til handel og service.

Siri Spillum er coach og kursutvikler for varehandelen. Hun har skrevet bøkene; Bryt mønstre og Tenn gnisten – Lev bedre! Hun har skapt umiddelbare resultater for butikker og kjeder over hele landet. Siri er også skribent i Aftenposten og ulike fagtidsskrifter innen handel og ledelse.

Kollega Pia Christine Bye er interiørarkitekt med teft for hva som skal til for å få til en god planløsning og ønsket miljø i butikken. Ved butikkbesøk kan Pia raskt se hva som skal gjøres, og de ansatte får praktisk opplæring til selv å foreta en makeover.

Morgenens foredrag har fokus på innsalg som treffer!

  • 10 quick-fix løsninger som vil gi butikken en ansiktsløftning
  • Tips og metoder til å utnytte innredningen bedre
  • Hvilke varer fortjener den beste plasseringen når det nærmer seg jul
  • Hvordan gi kunden inspirasjon til å handle
  • Hva skal til for å gi den beste kjøps opplevelsen?

I etterkant får dere anledning til å bestille butikkbesøk om dere ønsker. Dere kan lese mer om foredragsholderne på Senter for gjennomføringskraft.

Målgruppe: Medlemsmøte for deg som jobber med salg og service ansikt til ansikt.

Velkommen!

Dato/tid
29. november, 2016
Kl: 8.00 - 9.45

Pris: Gratis medlemsmøte. Frokost fra 08.00-08.30, møtestart kl. 08.30.
Sted: Handelsstanden, Nygaards gata 5, Fredrikstad

Arrangør: Fagutvalg handel og service og Sentrumsgruppen i Fredrikstad Næringsforening.


Påmelding

Bestillinger er stengt for dette arrangementet.

Lukk