Kundemøtet – bli med på en time om verbal og non verbal kommunikasjon

Print Friendly, PDF & Email

Tore Nyman tar deg med på en lærerik time om verbal og non verbal kommunikasjon i kundemøter.

Hvordan møter du kunden? Tore Nyman har jobbet i Ukjent Kunde siden 2011 som rådgiver, foreleser og selger. Til daglig er Tore mye ute hos kunder hvor han holder skoler, kurs, foredrag eller prosessmøter. Han jobber tett med sine kunder og er svært engasjert i motivasjonsarbeid og videreutvikling av selgere.

Dette møtet har vi satt verbal og non verbal kommunikasjon på dagsorden, for her kan det være noe å tjene.
På agendaen står:

  •  C>E Cause>Effect. Er du en årsak til at noe skjer eller er du et resultat av hva som skjer
  • Ta ansvar for egne handlinger og kommunikasjon
  • Budskapet er den responsen du får
  • Det finnes ikke fiasko, kun feedback
  • Hva er “Rapport” (rapår)
  • Hvordan og hvorfor skape Rapport
  • Hvordan bruke dette i møte med de ulike kundetypene

Målgruppen for møtet er medlemmer som jobber i handels- og servicebransjen.

Velkommen!



tirsdag 22. september
Tid: 08:00 - 09:45

Pris: Gratis medlemsmøte. Frokost fra 08.00-08.30, møtestart kl. 08.30
Arrangør: Fagutvalg handel og service og Sentrumsgruppen i Fredrikstad Næringsforening

Sted: Handelsstanden Fredrikstad, Nygaards gata 5, Fredrikstad

Sted: Handelsstanden, Nygaards gata 5, Fredrikstad


Alle arrangementene

TAKK FOR DIN PÅMELDING

Du er nå påmeldt til vårt arrangement.
Vi gleder oss til å se deg!

Medlemsprofilen

  • Nipas AS Nipas AS

    Tony Øvrevik og Nipas-teamet gir bort en arbeidsdag! Les mer om dette, og bedriften som er midt oppe i konsolidering, re-branding og videre vekst.

    Les mer »

OSS PÅ FACEBOOK

Meld deg på vårt nyhetsbrev
* = obligatorisk felt
2020 © Fredrikstad Næringsforening. Nygaardsgata 16 / Postboks 1405 / 1602 Fredrikstad. Tlf: 69 33 00 00. E-post: post@fredrikstad-nf.no. Design: Griff. Web: Egeland Design