Kundemøtet – bli med på en time om verbal og non verbal kommunikasjon

Kundemøtet – bli med på en time om verbal og non verbal kommunikasjon

Hvordan møter du kunden? Tore Nyman har jobbet i Ukjent Kunde siden 2011 som rådgiver, foreleser og selger. Til daglig er Tore mye ute hos kunder hvor han holder skoler, kurs, foredrag eller prosessmøter. Han jobber tett med sine kunder og er svært engasjert i motivasjonsarbeid og videreutvikling av selgere.

Dette møtet har vi satt verbal og non verbal kommunikasjon på dagsorden, for her kan det være noe å tjene.
På agendaen står:

  •  C>E Cause>Effect. Er du en årsak til at noe skjer eller er du et resultat av hva som skjer
  • Ta ansvar for egne handlinger og kommunikasjon
  • Budskapet er den responsen du får
  • Det finnes ikke fiasko, kun feedback
  • Hva er «Rapport» (rapår)
  • Hvordan og hvorfor skape Rapport
  • Hvordan bruke dette i møte med de ulike kundetypene

Målgruppen for møtet er medlemmer som jobber i handels- og servicebransjen.

Velkommen!

Dato/tid
22. september, 2015
Kl: 8.00 - 9.45

Pris: Gratis medlemsmøte. Frokost fra 08.00-08.30, møtestart kl. 08.30
Sted: Handelsstanden, Nygaards gata 5, Fredrikstad

Arrangør: Fagutvalg handel og service og Sentrumsgruppen i Fredrikstad Næringsforening


Påmelding

Bestillinger er stengt for dette arrangementet.

Lukk