Kurs i merkedrevet vekst og innovasjon

Kurs i merkedrevet vekst og innovasjon

Investér i kurset ”Vekst og innovasjon”, og bygg opp intern kompetanse samtidig som bedriften sitter igjen med et verktøy for vekst- og innovasjonsarbeid.

Om kurset: Vekst og innovasjon

Hva er formålet med innovasjon – taktisk og strategisk? Hvilke former for innovasjon har vi? – og sammen med hvem? Hvordan ta styring på innovasjon?

Vi går gjennom de viktigste metodene for å identifisere vekstmuligheter, og setter styrken til merkevaren i sammenheng med mulighetene for vekst og innovasjon.

Etter denne modulen vil deltakerne utforme sin bedrifts vekststrategi, som blir revidert av en av landets mest kompetente fagpersoner innen merkevarebygging.

Foredragsholder fra BI
Lars Erling Olsen er professor ved Handelshøyskolen BI. Han er en av Norges ledende eksperter på merkevareledelse, markedskommunikasjon og forbrukeratferd. Olsen er en aktiv forsker og har publisert en rekke vitenskapelige artikler i ledende internasjonale tidsskrifter. Han jobber også som rådgiver for bedrifter som ønsker å bygge sterke merkevarer.

Målgruppe: Dette kurset passer for deg som inngår i en ledergruppe, eller deg som jobber strategisk med bedriftens vekst og innovasjon, uavhengig av bransje (eller om du er en tjenesteproduserende eller en vareproduserende virksomhet).

Sterke merkevarer bidrar til økt lønnsomhet, mer fornøyde kunder og er en døråpner for vekst!

Fredrikstad Merkevareskole er et tiltak i prosjekt Vekst i Fredrikstad. Gjennom å delta på en eller flere kursmoduler vil deltakerne få oppdatert kunnskap om hvordan en sterk merkevare har betydning for vekst, og få innføring i nyttige verktøy. Modulene kjøres uavhengig av hverandre, og du kan delta på det / de du vil.

Dato/tid
06. februar, 2019
Kl: 8.30 - 16.00

Pris: 3 490,- Løpende påmelding. Det er mulig å melde på flere fra samme bedrift, hvis det er hensiktsmessig.
Sted: Quality Hotel Fredrikstad, Nygata 2-6, Fredrikstad

Arrangør: Vekst i Fredrikstad, Fredrikstad Næringsforening


Påmelding

Dette arrangementet er utsolgt.

Lukk