Nettverkstreff for markedsførere
To bedriftscaser presenteres: Fra «0-100» på digitale flater & den nyslåtte 100-åringens nye brandbook
På grunn av stor etterspørsel etter videre faglige treff relatert til markedsføring, inviterer vi til enda en samling for alle som jobber med salg, kunder, omdømme, merkevarebygging eller rett og slett bare har lyst til å bli med – til kunnskapsdeling og sosial samling.
Du får 2 x 25 minutter med erfaringer fra:
- Brødrene Ødegård, ved markedsansvarlig Martine G. Hartford
I en bransje som ikke har lange tradisjoner med digital markedsføring, har Brødrene Ødegård gjort harde prioriteringer på kanal og innhold. Det har vist seg å være lurt, for antall følgere, rekkevidde og engasjement har hatt jevn økning siden satsingen startet i 2019, og den fortsetter å øke. Hør hvordan veien blir til – hver dag – hos Brødrene Ødegård og datterselskapene Viken Fjellsprengning og Borge Pukkverk. - Unger Fabrikker, ved salgs- og markedsdirektør Thor-Erik Nyseth
Selv en 100-årig bedrift må jevnlig evaluere seg selv, og på Unger har de nettopp evaluert sin egen merkevare og tar grep for at merkevaren skal styrkes ytterligere. Hør hvordan de har jobbet med analysen av egen merkevare, og hva utarbeidelsen av en ny brandbook skal gi bedriften de neste årene.
Vi avslutter med mingling.
Velkommen til deg som har lyst til å treffe personer i andre bransjer, som er opptatt av det samme som deg!
Dato/tid
09. februar, 2023
Kl: 19.00 - 20.30
Pris: Gratis medlemsmøte i Fredrikstad Næringsforening. Drikke fås kjøpt på stedet
Sted: Scandic City, Gunnar Nilsensgate 9, Fredrikstad
Arrangør: Fredrikstad Næringsforening