Spesialtilbud: BÆREKRAFT I MERKEVAREBYGGING OG MARKEDSFØRING – fra grønnvasking til konkurransefortrinn

Print Friendly, PDF & Email

Du møter Petter Gulli kl. 13-13.45 til livechat alle de tre kursdagene.

I vår medlemsundersøkelse “STATUS BÆREKRAFT Fredrikstad 2020”, kom det tydelig fram at det var størst ønske/behov blant våre medlemmer for kompetanseheving relatert til kommunikasjon rundt bærekraft. Fredrikstad Næringsforening har derfor gleden av å kunne tilby et spesialtilbud til våre medlemmer:

Digital MasterClass i samarbeid med Kampanje og Petter Gulli

MasterClassen vil foregå med livechat i 45 minutter over tre kursdager, fra kl. 13.00-13.45 onsdag, torsdag og fredag. Du deltar alle 3 dagene.
Hver kveld i forveien, vil du få tilsendt 1 times ferdig innspilt foredrag. Dette er tilgjengelig i 24 timer. I tillegg får du oppgave du skal løse før livechat neste dag.

På livechat fra kl. 13.00-13.45 møter du Petter Gulli, hvor du blant annet får svar på oppgaven som ble gitt i foredraget. Så, husk å se foredraget før livechat kl. 13.00.

Total tidsbruk er altså 3 x 1 time foredrag og 3 x 45 minutter livechat, tilsammen 5 timer og 15 minutter, fordelt over tre dager.

På MasterClassen får du blant annet lære mer om:

• Hvorfor alle som jobber med merkevarebygging og markedsføring må forstå og forholde seg til bærekraft, sirkulærøkonomi, klimaavtrykk og etisk handel, og redusert forbruk
• Hvordan alt fra små gründere til store virksomheter med bærekraft i kjernen endrer måten vi kommer til å kjøpe varer og tjenester på i framtiden
• Hva forbrukerne mener om bærekraft og klima, og hva de forventer av merkevarer bedrifter og organisasjoner
• Forskjellen på bærekraft og purpose – men også hvordan de henger sammen
• Hvordan du kan skaper konkurransefortrinn ut av bærekraft
• Hvordan du kommuniserer bærekraft på en relevant og troverdig måte
• Hvordan du unngår grønnvasking og andre åpenbare mageplask
• Relevante norske cases + noen spennende utenlandske funn

Et etablert kurs med gode tilbakemeldinger

Dersom vi klarer å få med minimum 40 deltakere, kan vi sammen med Kampanje og Petter Gulli i 12YEARS tilby deres digitale MasterClass til 1.500 kroner eks mva per deltaker. Dette er halvparten av normal pris.

Petter Gulli og Kampanje har samarbeidet om dette gjennom flere år, med gode tilbakemeldinger fra deltakerne. I utgangspunktet har dette vært et fysisk heldags arrangement, men da Covid19 kom utviklet de et digitalt opplegg. Dette viste seg å bli en stor suksess, sannsynligvis også fordi det ga deltakerne langt større frihet. Hele 93 prosent sa at de ville anbefale kurset videre.

Når MasterClass er gjennomført, vil deltakerne få tilsendt et kursbevis fra Kampanje.

Velkommen!



onsdag 3. mars
Tid: 13:00 - 13:45

Pris: Kr 1500,- eks. mva. Avmelding senere enn 2 uker før, medfører fakturering av kursavgiften.
Arrangør: Fredrikstad Næringsforening i samarbeid med Kampanje og Petter Gulli

Sted: , ,

Sted: , ,


Påmelding

Påmeldingsfrist: Tirsdag 16. feb

Påmelding for dette arrangementet er lukket.

Alle arrangementene

TAKK FOR DIN PÅMELDING

Du er nå påmeldt til vårt arrangement.
Vi gleder oss til å se deg!

Medlemsprofilen

  • The Adecco Group The Adecco Group

    500 medarbeidere i faste stillinger! Cate Munch Ditlefsen leder Adecco Søndre Viken – Fredrikstadkontoret er et av selskapets største kontorer i Norge. Men visste du hvordan det hele ble til? Det står en Widerøe-kvinne bak selskapet som ble dannet i 1948. Les mer »

OSS PÅ FACEBOOK

Meld deg på vårt nyhetsbrev
* = obligatorisk felt
2021 © Fredrikstad Næringsforening. Nygaardsgata 16 / Postboks 1405 / 1602 Fredrikstad. Tlf: 69 33 00 00. E-post: post@fredrikstad-nf.no. Design: Griff. Web: Egeland Design