Gode kundeopplevelser

Gode kundeopplevelser

Fagutvalg handel og service i Fredrikstad Næringsforening har som mål at byen skal bli best på salg og service. Så hva skal til?

Kom på medlemsmøtet og hør

  1. Fredrikstadbosatte Pål Ellingsen fortelle, han er forfatter av boken «Service kan ikke vedtas» og «Brukerorientert ledelse», og jobber til daglig med service og brukerorientering
  2. Erfaringer fra Torvbyen som har startet med å sende 16 ansatte til etterutdanning
  3. Kristian Fr. Kristiansen som aktivt søker lærlinger og som nylig har fått utmerkelsen som Fredrikstads servicehelt av reiselivsorganisasjonen HSMAI.

Aktører som tilbyr fagbrev i salgsfaget, samt lærlinger til bedrifter, stiller seg til disposisjon for de som er interessert etter møtet.

Foredragsholderne:

Pål Ellingsen, er ansatt som seniorkonsulent i Utviklings- og kompetanseetaten i Oslo kommune. Han jobber spesielt med service- og brukerorientering og er en mye brukt kurs- og foredragsholder.
Morten Huth, senterleder i kjøpesenteret Torvbyen. Han har satt utdanning av butikkansatte på agendaen, og kjører målinger jevnlig av butikkansattes service gjennom bruk av Mystery-shopper.
Kristian Fr. Kristiansen eier og driver kles- og motebutikken Boomerang som setter service, kompetanse og kvalitet i høysetet.

(Medlemsmøte)

Dato/tid
28. januar, 2014
Kl: 8.00 - 9.45

Pris: Gratis. Servering av kaffe og te.
Sted: Handelsstanden, Nygaards gata 5, Fredrikstad

Arrangør: Fagutvalg handel og service i Fredrikstad Næringsforening


Påmelding

Bestillinger er stengt for dette arrangementet.

Lukk