Gode kundeopplevelser
Fagutvalg handel og service i Fredrikstad Næringsforening har som mål at byen skal bli best på salg og service. Så hva skal til?
Kom på medlemsmøtet og hør
- Fredrikstadbosatte Pål Ellingsen fortelle, han er forfatter av boken «Service kan ikke vedtas» og «Brukerorientert ledelse», og jobber til daglig med service og brukerorientering
- Erfaringer fra Torvbyen som har startet med å sende 16 ansatte til etterutdanning
- Kristian Fr. Kristiansen som aktivt søker lærlinger og som nylig har fått utmerkelsen som Fredrikstads servicehelt av reiselivsorganisasjonen HSMAI.
Aktører som tilbyr fagbrev i salgsfaget, samt lærlinger til bedrifter, stiller seg til disposisjon for de som er interessert etter møtet.
Foredragsholderne:
Pål Ellingsen, er ansatt som seniorkonsulent i Utviklings- og kompetanseetaten i Oslo kommune. Han jobber spesielt med service- og brukerorientering og er en mye brukt kurs- og foredragsholder.
Morten Huth, senterleder i kjøpesenteret Torvbyen. Han har satt utdanning av butikkansatte på agendaen, og kjører målinger jevnlig av butikkansattes service gjennom bruk av Mystery-shopper.
Kristian Fr. Kristiansen eier og driver kles- og motebutikken Boomerang som setter service, kompetanse og kvalitet i høysetet.
(Medlemsmøte)
Dato/tid
28. januar, 2014
Kl: 8.00 - 9.45
Pris: Gratis. Servering av kaffe og te.
Sted: Handelsstanden, Nygaards gata 5, Fredrikstad
Arrangør: Fagutvalg handel og service i Fredrikstad Næringsforening
Påmelding
Bestillinger er stengt for dette arrangementet.