Vekst på Fredrikstadkonferansen

Vekst på Fredrikstadkonferansen

Vekst var stikkordet for årets konferanse. Selv Fredrikstadkonferansen vokser, og i år ble det fullt hus med deltaktere fra Fredrikstads næringsliv, politikere og offentlig sektor. Sjekk ut filmen fra konferansen.

Hvem var på Fredrikstadkonferansen i 2016 og hva ble sagt? Bruk 4:52 minutter og se filmen fra Fredrikstadkonferansen

Vekst er essensielt både for den enkelte bedrift og samfunnet, og det er de etablerte bedriftene som har best forutsetning for å skape arbeidsplasser. Fredrikstadkonferansen 2016 prioriterte tre områder for vekst:

…gjennom intraprenørskap
Innovasjon i mer modne selskaper er mest effektivt når vi trenger å skape nye jobber raskt, viser en undersøkelse utført av SSB på oppdrag for Innovasjon Norge.

…en sterk merkevare
Sterke merkevarer står i gjennomsnitt for en tredjedel av bedrifters aksjeverdi.

…eller samarbeid
Vi tror, at bare gjennom samarbeid kan vi nå dit vi vil.

Her kan du lese årets program.

 

Lukk