NiNi Beach AS

Sindre Brenfeldt Løkkeberg er daglig leder på NiNi Beach.|NiNi Beach Terrasse|Calle Johansen er gründeren bak NiNi Beach.

NiNi Beach AS

NiNi Beach investerer både i kompetanse og lokaler. Trendy konsepter er kjennetegnet til driverne bak, og med den positive utviklingen i Fredrikstad, investerer de mer enn gjerne videre i byen.

Navn/tittel: Sindre Brenfelt Løkkeberg, daglig leder i NiNi Beach / Calle Johansen, gründer og eier av konseptene NiNi Beach, Stavkroa i Hemsedal mm.

Firmanavn + antall ansatte: NiNi Beach AS, 17 ansatte fordelt på 6 årsverk

Etablert: 2015

Bedriftens hovedoppgaver:

Å skape minnerike utelivsopplevelser på brygga i Fredrikstad.

Hva er det beste og det verste med å drive bedrift?

Calle Johansen, NiNi Beach

Calle Johansen er gründeren bak NiNi Beach. – Med Sindre som daglig leder har resultatene blitt all time high i Fredrikstad, og byens potensiale for videre utvikling er stort.

Å skape noe fra bunn av og utvikle konsepter sammen med andre mennesker, er en sterk drivkraft. Vi er spesielt fornøyde med å ha fått på plass gode nøkkelmedarbeidere med lokal forankring i Fredrikstad.
– Da Sindre tok over som daglig leder, har vi fått opp en selvdreven avdeling som fungerer godt, presiserer Calle.

Det verste med å drive bedrift er å oppleve det vi har vært gjennom nå. Koronapandemien så vi ikke komme, og man føler seg maktesløs.

Hva opptar dere mest akkurat nå?

Gjenåpningen av Norge.

Gjennom nedstengningen har vi blant annet fokusert på kompetanseheving av medarbeidere. NiNi Beach har for eksempel fått gleden av å bli med på kompetansehevingsprosjektet  i regi av Fredrikstad Næringsforening, hvor en av våre nøkkelmedarbeidere skal ta 15 studiepoeng i digital markedsføring.

Med tanke på digitaliseringstiden vi er i, og preferansene til vår kjernegruppe, er dette en helt riktig investering.

Vi har også investert i lokalene våre på NiNi Beach. Lys, lydutstyr og interiør er splitter nytt hvert år. Det er høye preferanser hos målgruppen vår, og vi skal alltid være oppdatert på stil.

Vi kan legge til at investeringene i Stavkroa har vært ekstra store i år, med en utvidelse som gir oss kapasitet til 3000 mennesker. Dermed tilbyr nok vi verdens største afterski.

Vi skulle gjerne investert i utvidelse av Nini Beach også, men der har vi noen arealbegrensninger. Når det er sagt, er vi veldig fornøyde med å drive i Fredrikstad. I 2015 var byen klar for vårt konsept, med mer profesjonelle drivere, bra huseiere og stimulerende omgivelser å jobbe i. Vi så at den unge trendy målgruppen vi rettet oss inn mot i Hemsedal, kunne fungere som et sommerkonsept i Fredrikstad. Og det har det gjort til de grader, det har vært smekk fullt og lange køer frem til pandemien.

Nå gleder vi oss over å være en del av den positive veksten i Fredrikstad, potensialet er stort, og vi er klare for å bli med på den videre utviklingen.

Hvilken historie fra bedriften liker du best å fortelle?

Matoma spilte en av de første kveldene når vi åpnet NiNi, han var med og satt standarden på hvilket underholdningskonsept vi skulle ha på NiNi.

Hvem i næringslivet synes du gjør et godt stykke arbeid for tiden?

All honnør til de som jobber innen reiseliv, hotell og restaurant. Mange har vært permittert over lang tid, og vært særdeles tålmodige i den vanskelige tiden bak oss.

Hva er dere skikkelig gode på?

Ganske enkelt være best til å levere minnerike utelivsopplevelser innenfor vårt segment.

Les mer om NiNi Beach

 

NiNi-Beach-Terrasse

Det er god stemning på takterassen til NiNi Beach i Fredrikstad.

Flere medlemsprofiler

Lukk